tiistai 18. tammikuuta 2011

Pupusiini, Möhkö ja muut

Tyttäreni täyttää kohta vuoden. Olen ollut suunnattoman onnellinen voidessani näprätä hänelle pehmoisia leluja. Tilkkupupu Pupusiini oli aivan ensimmäinen ja kulki vaunuissa mukana. Möhkö on tehty vanhasta villatakista johon tuli reikä. Kisu-neidillä on Marimekon Ruusupuu -kankaasta tehty mekko sekä kaksi sisarusta odottamassa kirjahyllyssä silmiä ja nenännipukoita... Olen aivan varma että leluista on ollut enemmän iloa minulle kuin hänelle, vielä.

Pupusiini myhäilee.


Möhkö ja taas yksi vanha joulukoriste uusiokäytössä.


Kisu-neiti.

Maailman iloisin jänis.

3 kommenttia:

  1. Oi kun ne ovat suloisia, varsinkin riemastunut jänis :)

    VastaaPoista
  2. Hih, mä olin saada sydärin kun mä tajusin että täällä on kommentti! Eka! Hienoa :-D

    VastaaPoista